VOL. 3 NO. 2, Desember 2024 : Jambura Journal of Engineering Education

DOI: https://doi.org/10.37905/jjee.v3i2

Table of Contents

Articles

Monica Pratiwi,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Sugeng Pramudibyo,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Muhammad Yasser Arafat,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Andi Maga Umara,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
1-8
Hafid Rahmandan,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Mohamad Riyandi Badu,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Andi Maga Umara,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Sugeng Pramudibyo,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Esta Larosa,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Aristi Ayuningsi Ode Asri,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Musfir Rizal Pratama,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
9-17
Mohamad Riyandi Badu,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Jefri Aldo,  Politeknik Batulicin,  Indonesia
Hafid Rahmandan,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Esta Larosa,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Musfir Rizal Pratama,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Uci Trisnawaty Habi,  Indonesia
Rahmat Hidayat Dongka,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
18-25