Vol 3, No 2 (2022)

Jambura Journal of English Teaching and Literature

Table of Contents

Articles

Yuniarti Zaenab Arsala,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Hanisah Hanafi,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Rahman Taufiqrianto Dako,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
57-65
Yosua Kuma Widjaja,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Nurlaila Husain,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Farid Muhamad,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
66-75
Israwati Yusuf,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Usman Pakaya,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Indri Wirahmi Bay,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
76-91
Septiansi Akuba,  Jurusan Pendidikan Bahasa Inggris Fakultas Sastra dan Budaya Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Sartin T. Miolo,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Rahmawaty Mamu,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
92-103
Muliana Wahyuni Halid,  Indonesia
Karmila Machmud,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Abid Abid,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
104-113