Vol.1 No.1 Desember 2022 : Jambura Journal of Engineering Education

DOI: https://doi.org/10.37905/jjee.v1i1

Table of Contents

Articles

Annas Dwi Ramadhani Arief Azis,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Monica Pratiwi,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Stella Junus,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
Bambang Supriyadi,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Buyung Rachmad Machmoed,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
esta larosa,  Gorontalo State University,  Indonesia
PDF
Erwin Hamidi,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Hasanuddin Hasanuddin,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Sugeng Pramudibyo,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
Gusti Made Surya Adi Candra,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Hendra Uloli,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Fentje Abdul Rauf,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF
Yusrin Kadir,  Universitas Negeri Gorontalo,
Muhammad Yasser Arafat,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Hendra Uloli,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Monica Pratiwi,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Nur Mutmainnah,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
Wahyu Saputra,  Universitas Negeri Gorontalo,  Indonesia
PDF